czwartek, 2 października 2014

Dżem gruszka-kiwi

Dobry wieczór.


Co tam u Was? Co dobrego ostatnio zjedliście? U mnie kulinarnie ostatnio nudno, brak ochoty do robienia czegokolwiek. Pewnie niebawem będę musiała poszukać pomysłów na posiłki na uczelnię...I ogółem szukam przepisów na dynię, bo współlokator przywiózł ogroooomną. Polecicie coś?

 
Koszt: 7zł
Stopień trudności wykonania: *
Czas przygotowywania: 30min (przygotowywanie i gotowanie)
Składniki:
- kilogram gruszek jeszcze nie do końca dojrzałych
- dwa kiwi
- cukier(niekoniecznie)

Przygotowanie jest banalnie proste. Obieramy gruszki oraz kiwi. Następnie kroimy - obojętnie jak oba rodzaje owoców i wrzucamy do garnka. Gotujemy aż owoce zaczną puszczać sok, co jakiś czas mieszając. Nie dodajemy wody, najlepiej gdyby gruszki nie były bardzo dojrzałe, będzie bardziej zbita konsystencja. Po zagotowaniu przekładamy do słoików i gotowe:)



Jedliście kiedyś? Dla mnie najlepszy do naleśników i gofrów, na kanapkę jednak nie:)
Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Na pewno wykorzystam! Ciekawi mnie to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł! ostatnio jadłam placki z gruszką i kiwi, ale na to bym zrobić z tych owoców dżem chyba bym nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to naprawdę jest takie łatwe do zrobienia? aż nie chce mi się uwierzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodycz gruszki i kwasowość kiwi.....połączenie idealne :D Mam w swoich zapasach dżem gruszkowy i wiem, jakie to dobre jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś z samego kiwi, ale takie połączenie? Nie próbowałam, musi być rewelka.

    OdpowiedzUsuń