wtorek, 14 października 2014

Owsianka z dynią.

Cześć!

Chwilę mnie nie było, ale zalatana byłam. A do tego brak sił przez te zabieganie. Może odpocznę w najbliższy weekend, zobaczymy. A tymczasem jeśli chodzi o kulinarny aspekt dotarły do mnie kokilki oraz foremki silikonowe na babeczki, więc pewnie niebawem ruszą w ruch owsianki zapiekane oraz babeczki dyniowe, na które mam ogromną ochotę! Do tego dostałam znowu dwie dynie, więc liczba dyniowych przepisów się powiększy:D




Koszt: 10zł
Stopień trudności wykonania: *
Czas przygotowywania: 25min (przygotowywanie i gotowanie)
Składniki(lazania):
- szklanka mleka
- 6 łyżek płatków owsianych (u mnie górskie)
- mus dyniowy
- płatki migdałowe
- łyżka miodu
- morwa biała

Przygotowanie:
Mleko zagotować wraz z płatkami owsianymi. Do gotującego mleka dodać miód, mus dyniowy. Po nałożeniu do miseczki wrzucamy płatki i morwę i wcinamy:)



A jutro pewnie spróbuję zrobić zapiekaną owsiankę. Jak się uda podzielę się z wami przepisem, chociaż jeszcze nie wiem z czym ją zrobię:D

Mam do Was pytanie, ile może stać otwarte mleczko kokosowe w lodówce? Bo moje stoi z 5 dni i nie wiem czy jednak nie wyrzucić:)

Miłego wtorku!

5 komentarzy:

  1. na opakowaniu mojego zawsze piszę, że do dwóch dni, ale wszystko zależy od tego w jakich jest warunkach.
    dyniowa owsianka to moje jesienne comfort food :)

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka z musem dyniowym... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. z dynią jest na pierwszej liście moich rzeczy do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda obłędnie! Nigdy nie jadłam dyni ale coś czuję, że by mi smakowałao :)

    OdpowiedzUsuń