wtorek, 7 października 2014

Owsianka z czekoladą i karmelem

Dzień dobry!


Dzisiaj dla mnie długi dzień, bo zajęcia na uczelni praktycznie do 19. A w międzyczasie kilka rzeczy trzeba zrobić. Na szczęście mam dopiero na 13, ale nie zawsze jest tak wesoło, bo w inne dni już mam na samiuteńkie rano. Wczoraj zrobiłam kolejne przepisy z dynią, z czego aż jeden mi nie zasmakował! 

A dzisiaj przyszłam do Was z szybkim pomysłem na śniadanie, kiedy prawie nic nie ma w lodówce. Pomysł na owsiankę - ostatnio chyba innych śniadań nie jadam. Ale ślinka mi cieknie na zapiekane z kokosem owsianki, a kokilki wczoraj zamówione!!!


Koszt: 15-20zł
Stopień trudności wykonania: *
Czas przygotowywania: 25min (przygotowywanie i gotowanie)
Składniki(lazania):
- szklanka mleka
- 6 łyżek płatków owsianych (u mnie górskie)
- 3-4łyżeczki śmietanki z mleka kokosowego
- banan
- płatki migdałowe
- czekolada (u mnie milka z nadzieniem karmelowym)
Przygotowanie:
Mleko zagotować wraz z płatkami owsianymi. Po nałożeniu do miseczki wrzucamy banana, czekoladę, posypujemy płatkami z migdałów i polewamy śmietanką kokosową:)


Smacznego!







Jedna z dwóch może trzech najlepszych wersji owsianki jakie jadłam w życiu - pycha!


A Wy co dzisiaj zjedliście na śniadanie?:))

5 komentarzy:

  1. czekolada i banan i dzień jest udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianki są przepyszne, zdecydowanie. Sama uwielbiam je robić, z różnymi rodzajami owoców - czy to z bananami, czy z jabłkami, czy też z malinami (ta była chyba najlepsza), a także często z bakaliami i oczywiście u mnie nie może zabraknąć korzennych przypraw. :D Pomysł na tą - też świetny, bardziej na słodko, jeśli ktoś tak lubi. ;) U mnie na śniadanie kolorowe kanapeczki dzisiaj.
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra na śniadanie i podwieczorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Design, zdjęcia i przepisy na jedzenie - coś co uwielbiam najbardziej! Koniecznie dodaję do obserwowanych i będę tutaj stałym bywalcem! Powodzenia w blogosferze! :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiałam Twoje zdjęcia modelek, teraz będę zachwycać się kulinarnymi. <3 Btw mam nadzieję, że moje umiejętności wystarczą do zrobienia tej owsianki. :3

    http://hairdryer-gonna-dry.xaa.pl

    OdpowiedzUsuń