poniedziałek, 17 listopada 2014

Dynia marynowana na ostro

Hej!

Dzisiaj szybciutki przepis na coś prostego i pysznego! Jak wam wspominałam dynia u mnie w "pełni" więc będzie maaasa przepisów z nią w roli głównej:) Jutro mam wolne, dzisiaj jadę do hipermarketu, kupię składniki, które są potrzebne do przepisów i będę działać! A jutro pokażę Wam przepis na pyszną zapiekaną owsiankę!




Koszt: 5zł (koszt dyni wg uznania)
Stopień trudności wykonania: *
Czas przygotowywania: 20min (przygotowywanie i gotowanie)
Składniki(lazania):
- ok 1kg dyni
- 100ml wody
- 150ml octu jabłkowego(może być zwykły)
- 150g cukru
- 10 ziaren pieprzu
- łyżeczka imbiru
- papryczka chili
- kilka goździków

Przygotowanie:
Wszystkimi składnikami poza papryczką chili oraz dynią wrzucamy do garnka. Po zagotowaniu dodajemy dynię i gotujemy ok 3 minuty. Gorące przekładamy do słoików. Ja nie pasteryzuję, wydaje mi się, że tak również jest dobrze, przetwory bez pasteryzacji spokojnie wytrzymują mi kilka miesięcy:)

 

Niestety więcej zdjęć nie mam, bo pomyliłam się w obróbce zdjęć i zgrywaniu zdjęć na dysk, ale zaręczam Wam dynia jest pyszna!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz